اخبار استارت اپی

  • ۰
  • ۰

یکی از دغدغه های اصلی مسافران شهری جا به جایی در اسرع وقت می باشد. بلیط قطار دارید و اگر درموعد مقرر نتوانید خود را به راه آهن برسانید سفر خود را از دست داده اید و علاوه بر هزینه بلیط از دست رفته معلوم نیست بتوانید بلیط دیگری پیدا کنید یا نه! یا فرض کنید قصد شرکت در یک کنفرانس مهم را دارید و اهمیتی زیادی دارد در زمان هماهنگ شده حضور داشته باشید. در گذشته تنها راه درخواست ماشین از آژانس محل خود را داشتید و راننده در انتهای مسیر هر قیمتی با شما مطرح می کرد توانایی اعتراض گزارش و... را نداشتید!

نتیجه تصویری برای اسنپ

یا اگر در دیروقت ماشین می خواستید باید از چندین ساعت جلوتر با آژانس هماهنگی های لازم را انجام می دادید و امکان داشت آنها ماشینی برای آن ساعت در اختیار نداشته باشند اما اینها یک روی سکه نیازمندی های مسافر می باشد. از طرف دیگر راننده ناراحت در بازگشت مسیر که مسافری ندارد البته بگذریم که هزینه برگشت را نیز از مسافر می گرفتند.

قبل از آشنایی با این استارت اپ بهتر است در مورد بنیان گذاران اطلاع داشته باشید که پنج ماه قبل تر ، دمیرچیلو یک کار جدید قبول نموده است. ریاست بر شرکتی به عنوان ایده گزین ارتباطات روماک. مردم اما این شرکت را با عنوان دیگری شنیده اند ماه اول امسال، شرکتی در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیرتجاری ایران ثبت می گردد به نام شرکت سهامی خاص پیشگامان فن آوری می باشد نام تجاری آن تپ سی می باشد. در میان نخستین موسسان یک نام آشنا به چشم می خورد هومن دمیرچیلو .

این پسر نوخبه ی ایرانی ، با آن رتبه 3 در کنکور رفت و در دانشگاه شریف در رشته ی برق تحصیل کرد. یک سال در شرکتی به نام کاماسیستم و 3 سال در ایرانسل مشغول به کار بود و بعد به فرانسه سفر کرد تا مدرک فوق لیسانس خود را در حوزه بازرگانی دریافت کند. بعد از آن بود که به ایران بازگشت و سه گانه خود را رقم زد که به عنوان تاکسی یاب، اسنپ و تپ سی شناخته شد.

چیزی که در مورد اسنپ واضح می باشد این است که خیلی ها راحتی امروز حمل ونقل در تهران را مدیون هومن دمیر چیلو می باشند. خیلی از رانندگان هم می باشند که سر سفره ای که او به پا کرده است کسب در آمد می کنند. با این حال، خیلی از تاکسیرانان نیز هستند که اصطلاحا به خون او تشنه می باشند. واضح ترین شان حیطه ی آژانس داران و تاکسی داران می باشد که بخش عظیمی از درآمد خود را از دست داده اند.

نتیجه تصویری برای اسنپ

شهرام شاهکار در مورد افزایش سرمایه این شرکت بیان کرد که این سرمایه‌گذاری به ما یاری می رساند تا بتوانیمخدمات اسنپ را در دیگر شهرهای ایران نیز توسعه دهیم و موقعیت دسترسی به این خدمت استثنایی را برای همه مردم ایران محیا کنیم. ما به نام اولین و بزرگترین اپلیکیشن متقاضی خودرو که در ایران تولید و گسترش یافته، به آنچه همگی تا این مقطع به دست آورده ایم افتخار می نماییم و به تقویت موقعیت شرکت اسنپ به عنوان پیشتاز بازار، با پشتیبانی بسیار مستحکم از سمت MTN، به کار خود ادامه خواهیم داد.

در کنار همه ی این موارد باید بدانید که کمپانی اسنپ که سازنده اپلیکیشن اسنپ چت می باشد، اعلام نمود که در ماه مارس به شکل رسمی به بازار بورس نیویورک وارد بازار خواهد شد و مبلغ سه میلیارد دلار هم سرمایه گذاری خواهد نمود و باید منتظر این باشیم که زمانی که به شکل رسمی وارد بازار شود، بهای آن به بیست میلیارد دلار برسد.

 


  • ۹۸/۰۴/۲۲
  • امیر امیر

نظرات (۱)

بله عالی کار کرده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی