اخبار استارت اپی

  • ۰
  • ۰

activepath 

یک شرکت استارتاپی در حوزه فینتک می باشد که برقراری ارتباط مشتری با شرکت ها به ویژه بانک ها را به نحوی نوآورانه فراهم می کند. این شرکت ارائه دهنده یک پلتفرم طراحی و تحویل است که اجازه ارتباطات ایمن را برای مشتری در کانال های مختلف از جمله ایمیل فراهم می کند.

نتیجه تصویری برای فین تک

عملکرد اصلی:

این سیستم فرصت های جدیدی برای بازاریابان ایجاد می کند تا ایمیل های زنده و کاملا تعاملی را به مشتریان خود ارسال کنند. هم چنین امکان تماشا، اشتراک گذاری، دیدناظهارات بانکی و نقل و انتقالات مالی بین حساب ها بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین وجود دارد.

پس از مدتی از به کارگیری این نرم افزار نداشتن حساب کاربری برای تعدادی از مشتریان که خواستار آن بودند چالش ایجاد کرد. این شرکت به عنوان راه حل، یک کانال پیامکی یا سرویس اطلاع رسانی فشار (push notification) برای ارائه به مشتریانی که آدرس ایمیل ندارند را ثبت کرده و اطلاعات را از این طریق برای آن ها ارسال می کند. علاوه بر این، شرکت روش استفاده از ایمیل را، که شیوه کسب درآمد برای سازمان می باشد، برای مراکز بیمه و سازمان های دولتی ارسال می کند.

مزایا:

مزیت های استفاده از این نرم افزار برای سازمان شامل موارد زیر می باشد:

  • کاهش هزینه های عملیاتی انتقال اظهارات به مرکز

  • پیشنهاد فرصت های جدید درآمد

  • ارائه ایمن اظهارات

همچنین برای مشتریان شامل موارد زیر می باشد:

  • دسترسی و پاسخ گویی آسان

  • صرفه جویی در زمان و کار

  • کار با یک شرکت سازگار با محیط زیست


- بیل گارد

بیل گارد کار خود را با یک سرویس آغاز کرد که به مشتریان خود این امکان را می داد تا هزینه های نامشخص و پنهان حساب های بانکی خود را رصد کنند. بعد از آن تبدیل به یک سرویسی شد که کلاه برداری و خرج شدن پول های مشکوک از حساب شما را برای شما رصد می کند و اگر به رد و بدل شدن پولی از حساب شما مشکوک شود آن را به شما اطلاع می دهد. تا الآن بیل گارد توانسته است بیش از ۵۰ میلیون دلار پول را به کاربران خود بازگرداند.

- ولث فرانت

یک شرکت بزرگ مالی است که به افراد و سرمایه گزاران و بنگاه های اقتصادی و مالی این امکان را می دهد که بصورت خودکار بر روی سهام و بازار سرمایه، سرمایه گزاری انجام دهند. این استارتاپ با شرکت بترمنت در حال رقابت می باشد. در آخرین دور سرمایه گزاری توانسته است ۶۴ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

- کارنسی کلاد

یک پلتفرم مالی جهانی است که به کسب و کار های کوچک این امکان را می دهد تا بتوانند در سرتاسر جهان از ارز های رایج آن کشور بصورت اینترنتی استفاده کنند. این استارتاپ در لندن واقع شده است و ۸۵% سهام آن متعلق به بانک هاست. در آخرین دور سرمایه گزاری توانسته است ۱۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند.

- اسکوئر

اسکوئر استارتاپی است که برای حذف کمیسیون و درصد هایی که برای انتقال هر معامله کم می شود، بوجود آمده است. شما می توانید از اپ این استارتاپ و یا دستگاه پوز آن که به رایگان در اختیار شما قرار می گیرد استفاده کرده و هزینه ای بابت انتقال های مالی خود پرداخت نکنید. این استارتاپ در حال حاضر بیش از ۶ میلیارد دلار قیمت گذاری شده است.

- وِنمو

یک استارتاپ کیف پول شخصی است که این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از شبکه ی اجتماعی آن بدون کارمزد میان دوستان خود پول جا به جا کنید.

مثلاً فرض کنید با دوستان خود به یک رستوران می روید و شما مادر خرج می شوید. با استفاده از این پلتفرم می توانید در کمتر از ۱۰ ثانیه از دوستان خود، دنگ بگیرید.


  • ۹۸/۰۵/۰۲
  • امیر امیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی