اخبار استارت اپی

  • ۰
  • ۰

دبیر اجرایی نمایشگاه الکامپ در نشست دورهمی الکام‌استارز اعلام کرد امسال در نمایشگاه الکامپ بخش الکام‌گیمز به صورت مستقل برگزار می‌شود و مانند سال گذشته حمایت کامل کافه بازار را به همراه ندارد اما اگر تیمی نیاز به کمک داشت، کافه‌بازار حمایت مالی خواهد کرد.

نتیجه تصویری برای الکامپ

به گزارش ایران استارتاپ ، در این نشست که با حضور فعالان استارت آپی و رسانه‌ای در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار شده بود، رضا حیدری در مورد مسابقه‌ای که در حاشیه الکام‌استارز برگزار می‌شود، بیان کرد: «در مسابقه‌ای که در الکام‌استارز برگزار می‌شود یک استارت‌آپ برنده خواهد شد. این استارت آپ در جشنواره جانبی نیز جوایزی دریافت خواهد کرد.»

محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور نیز در این نشست درخصوص تعداد ثبت‌نام‌شده‌ها بیان کرد: «تاکنون حدود ۲۰۰ کانتر (میزهای استارتاپی) پیش‌ثبت‌نام داشتیم. حدود ۲۳۰ تا ۲۵۰ استارتاپ نیز برای مستقر شدن در غرفه ثبت‌نام کردند.»

او همچنین به اپلکیشین نمایشگاه اشاره کرد و گفت: «در حال مذاکره با مسیریاب بلد هستیم و اگر نهایی شود. آدرس‌های غرفه به نقشه‌های بلد اضافه خواهد شد.»

آرش برهمند، دبیر اجرایی الکام‌استارز در خصوص حضور شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران در این نمایشگاه افزود: « احساس کردیم مهم‌ترین حلقه مفقوده در بازارا مسئله سرمایه است. سال گذشته برای ارتباط کسب و کارها با سرمایه‌گذاران اتاق شتاب در نمایشگاه داشتیم و امسال پاویون‌های شتاب‌دهنده‌ها و سرمایه‌گذارها را ایجاد می‌کنیم. ظرفیت حضور مجموعه‌ها در این نمایشگاه هشت غرفه است که تا الان حضور ۵مجموعه در پاویون شتاب نهایی شده است.»

در ادامه نیز رسول سرائیان، دبیرکل سازمان نظام صنفی رایانه‌ای درمورد مهمانان خارجی گفت: « در بحث مهمانان خارجی تاکنون حضور معاون دبیر کل ITU و دو تا سه وزیر ارتباطات قطعی شد. همچنان حضور این مهمانان از سمت وزارت امور خارجه پیگیری می‌شود.»

بیست و پنجمین دوره نمایشگاه الکامپ از تاریخ ۲۷ الی ۳۰ تیرماه سال جاری  در محل نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

منبع ایران استارت اپ


  • ۹۸/۰۴/۲۴
  • امیر امیر

نظرات (۱)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی