اخبار استارت اپی

  • ۰
  • ۰

هر سال سازمان استارت اپ های لیتوانی با برگزاری یک مجمع و گردهمایی استارت اپ ها و سرمایه گذاران را با یکدیگر در یک محیط جمع می کنند تا استارت اپ ها بتوانند منابع مالی سرمایه گذاری را جذب کنند و از طرف دیگر  ایده های جدید و نو ارائه شوند. استارت آپ موفق به معنی یک کسب و کار جدید است که در بازده زمانی رشد خوبی داشته و به پتانسیل بالایی رسیده باشد. در واقع می توان گفت که استارت آپ یک ایده جدید است که محصول و خدماتی نوین را به مردم عرضه می کند. هر کسی می‌تواند برای ایجاد یک کسب و کار و تمرکز بر حل مشکلات مصرف‌کنندگان از نوآوری‌های تکنولوژیکی استفاده کند. البته هرگز نباید این موضوع را نادیده گرفت که نوآوری‌های ساخت دست انسان می‌توانند موانع غیرقابل عبوری را برای راه‌حل‌های خلاقانه و جدید ایجاد کنند.

 

نتیجه تصویری برای چرا استارت اپ

Veleza

با ولزا، مصرف کنندگان در پول و زمان خود با کشف بهترین محصولات صرفه جویی می کنند. ولزا، یکی از جامع ترین فروشگاه های زیبایی در دنیا است که 100 هزار دلار درآمد از همکاری با مارک های زیبایی پیشرو مانند L’Oréal Paris و Urban Decay به دست آورده است.

مدیرعامل: مارتیناس نیکولایاواس، کارآفرین سریالی است که اخیر نقش های مهمی را ایفا کرده است.

به دنبال: 1.3 میلیون دلار سرمایه اولیه

 

Tipi

این استارت آپ، یک ابزار ارتباطی برای سازندگان است؛ افرادی که می خواهند کاری انجام دهند. این نرم افزار کمک می کند تا حواس پرتی و اطلاعات بیش از حد به حداقل برسد. کسب و کارهای کوچک و متوسط در سراسر جهان مشکلات شناسایی کرده اند. بنابراین Tipi ماهانه رشدی 110 درصدی دارد.

مدیرعامل: اورلیجا اوربوناویسیوت، یک کارآفرین، تغییرساز و کاشف قطبی است.

به دنبال: 800هزار دلار سرمایه اولیه

 

Whatagraph

این استارت آپ، یک ابزار وب است که به طور خودکار سایت ها و داده های آنالیز شده رسانه های اجتماعی را به گزارش های بصری جذاب تبدیل می کند. سال گذشته، Whatagraph رشد 450 درصدی درآمد را تجربه کرد. او با برند های مشابه ای مانند Land Rover، توشیبا، جگوار، Pfizer و کار می کند.

مدیرعامل: جاستاس مالینواسکاس، یک تاجر با تخصص 8 ساله در زمینه توسعه و فروش کسب و کارهاست. او یکی از 30 کارآفرین برتر در بالتیک است. این اولین کار او نیست، مالینواسکاس در گذشته یک نمایندگی بازاریابی هم راه اندازی کرده بود.

 به دنبال: 600 هزار دلار سرمایه اولیه

 

Hunters

این استارت آپ یک پلت فرم استخدام برای آژانس های املاک و مستغلات است. از سال 2015، هانتر به 651 فروشنده در سراسر اروپا کمک کرد.

مدیرعامل: زیولجاناس گالکاس، سابقه 12 سال موفقیت در کسب و کار املاک و مستغلات دارد. سال 2015، لیتوانی با وجود گالکاس، سریع ترین رشد منطقه در اروپا را داشت.

به دنبال: 1.4 میلیون دلار سرمایه گذاری اولیه

Tellq

این استارت آپ، نسل بعدی نرم افزار مرکز تماس برای تجارت الکترونیک است. این استارت آپ با سیستم عامل های تجارت الکترونیک مانند Magento، Opencart و Shopify ادغام شده است. او تیم های خدمات مشتری را فعال می کند تا حتی یک تماس هم از دست نرود. این ادغام به گردش کسب و کار کمک می کند و نرخ پاسخگویی تماس ها را بهبود می بخشد. با این استارت آپ عملکرد فروش هم بهبود پیدا می کند. پایگاه کاربری Tellq طی یک ماه 20 درصد رشد کرد و آماده است تا صنعت مخابرات قدیمی را مختل کند.

مدیرعامل: دوماس پوویلاسکاس، کارآفرین و بنیانگذار جوان و بلندپرواز آن است که 5 سال تجربه کاری در توسعه سیستم مدیریت سرمایه گذاری برای موسسات مالی برجسته لیتوانی و بلژیک را دارد.

به دنبال: 700 هزار دلار سرمایه اولیه

 

Pixevia

این استارت آپ، هوش مصنوعی برای شهرهای هوشمند و هواپیماهای بدون سرنشین است. آنها اشیایی مانند اتومبیل، پلاک ها، اندازه، سرعت یا مختصات، مردم، چهره ها، اشیا زیربنایی را از فیلم های ویدئویی شناسایی می کنند. کاربرد در سیستم های هوش مصنوعی بی حد و حصر است و می توان برای اهداف امنیتی، خرده فروشی و تجزیه و تحلیل اطلاعات از آن استفاده کرد. تکنولوژی Pixevia در بزرگترین رویدادهای فناوری جهان در سراسر جهان مانند دره سیلیکون و Embedded World آلمان ارائه شده است.

مدیرعامل: میندواگاس اگلینسکاس، 15 سال سابقه کار در زمینه یادگیری ماشینی دارد. او استادیار دانشگاه ویلنیوس است.

به دنبال: 700 هزار دلار سرمایه اولیه

 

Elinta Motors

این استارت آپ، توسعه دهنده برای سیستم های الکتریکی کامیون های سبک و متوسط است. در حال حاضر او در مرحله پیش تولید است. در حال حاضر این استارت آپ با شرکت ها تحویل دهنده شناخته جهان کار می کند.

مدیرعامل: لواریناس جوکیزیس، دارای سابقه 10 ساله در زمینه EVs و توسعه دوچرخه های الکتریکی، موتورسیکلت، ایستگاه های شارژ و وسایل نقلیه الکتریکی تجاری است.

به دنبال: 2.5 میلیون دلار سرمایه اولیه

 

شما می توانید تمام استارت آپ های عنوان شده را در TechCrunch Disrupt در برلین و SLUSH در هلسینکی ملاقات کنید.


  • ۹۸/۰۵/۰۵
  • امیر امیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی