اخبار استارت اپی

  • ۰
  • ۰

به شخصه به عنوان یک موسیقیدان و یک کارآفرین ، می دانم که چگونه  باید از بین صدها نفر از رقیبان  موفق بود اما این کار با  در نظر گرفتن جنبه فن آوری و موسیقی امکان پذیر می باشد، من استراتژی هایی را که شرکت های موفق از آنها استفاده کردند را ذکر کرده ام .

در اینجا سه روش وجود دارد که  شما می توانید با استفاده ازموسیقی و فن آوری به رشد استارت آپ خود کمک کنید :

  • به افکار نسل جوان از طریق موسیقی نفوذ کنید .

فن آوری جدید در حال باز کردن درهای نوین  برای تعامل طرفداران با موسیقیدانان به صورت ملموس تر می باشد ، این به  معنی خلق فرصت های بیشتر برای کارآفرینان و هنرمندان می باشد.

 

نتیجه تصویری برای موسیقی

به عنوان مثال: از زمانی که گروه من، موسوم به گروه  نیمی از حیوانات(Half the Animal) در صفحه  “محبوب ترین ها” قرار گرفت و در بخش “پرطرفدارترین های”  اپلیکیشن دیتی (هر دو نرم افزار جز  10 برنامه های موسیقی برتر هستند ) درخشید ، ما تعامل بیشتری با نسل جدید داشته ایم، ونرخ بازدید از رسانه های اجتماعی ما سر به فلک کشید.

 

برای موفقیت در تعامل  با نسل جدید ، باید انطباق با تغییر نسل اتفاق  بیفتد، یعنی  شیوه استفاده ، گوش دادن و تعامل با موسیقی باید تغییر کند. شما می توانید آنها را با در نظر گرفتن علاقه آنها ،با بازاریابی استارت آپ خود درگیر کنید واین کار را می توانید  با پیدا کردن یک ناشر با کتابخانه موسیقی که مناسب نیازهای تان  باشد ، و سپس صدور مجوز موسیقی  برای کارهای که مورد توجه آنها است انجام دهید .

 

پس از انتخاب دقیق یک موسیقی مناسب به منظور موفقیت بیشتر رویداد مورد نظر و یا کمپین تبلیغاتی ، شما می توانید مجوز این آهنگ را برای راه اندازی یک محصول جدید صادر کنید ، مانند همان کاری که شرکت جیپ با آهنگ مرتدان انجام داد طنین آهنگ ایده آلی برای تصرف قلب جوانان هزاره نو با این پیام که محصول جدید جیپ  وسیله نقلیه مناسب برای ماجراجویی است .

وقتی طرفداران جوان ببینند که شما  از هنرمندان مورد علاقه آنها حمایت میکنید، آنها پی می برند که استارت آپ شما و آنها دارای ارزش های یکسان هستند . و با این کار ارتباط عاطفی بین شرکت شما و آنها برقرار می شود .

2.     بهره برداری از فناوری برای زیبا کردن موسیقی

تولید، توزیع و استفاده از موسیقی به صورت دیجیتالی به مدتها پیش برمی گردد، اما مدتی طول می کشد کهدر این زمینه  به یک هدف کسب و کار نایل شد. کارآفرینان در این فضا با استفاده از تکنولوژی از روش های جدیدی در انجام کسب و کار خود استفاده می کنند تا زندگی مردم  آسانتر شود .

 

هنرمندان و دیگران که از این دو دنیای موسیقی و فناوری بهره برداری می کنند عاقلانه بر روی فرصت هایی  سرمایه گذاری می کنند که هدف آن کمک به مشارکت درموسیقی دیجیتال به صورت موفق تری  است مانند فرصت هایی که در آنها کارآفرینان و هنرمندان به دنبال مجوز موسیقی هستند .

برای مثال  جردن یانگ Jordan Young (a.k.a. DJ Swivel) مغز متفکر پیشگام پشت شرکت موسیقی SKIO می باشد، که به هنرمندان و برند ها در استفاده از فن آوری دیجیتال برای صدور مجوز های  شفاف کمک می کند .

 

هنرمندان در برخی از موارد سهم  بزرگی از درآمد خود را از صدور مجوز کسب کرده اند. در حال حاضر،شرکت  SKIO برای هنرمندان مشارکت مستقیم در صدور مجوز ، دریافت پرداخت امن ودسترسی به نرم افزارهای موسوم به   ابزارهای همکاری را فراهم میکند. اگر شما قصد دارید  بخشی از بازار نسل جوان را برای شرکت خود بدست بیاورید، خدماتی مانند خدمات SKIO برای صدورمجوز موسیقی که به خوبی هم راستا با طرح های بازاریابی استارت آپ شما می باشد را بررسی کنید.

3.     ازهنرمندان تاثیر گذار برای فروش استارت آپ خود در بین  طرفداران آنها در کنسرت های زنده استفاده کنید .

 

بهترین منابع برای استفاده از موسیقی جدید برای بازاریابی استارت آپ شما در بین نسل جوان استفاده از فهرست ترانه های این نسل می باشد .

در یک نظر سنجی که در این مورد صورت گرفت که آیا موسیقی زنده بهترین روش برای ایجاد تعامل بین نسل جوان و برندها هستند ، حدود 80 درصد موافق این امر بودند .

به عنوان یک کارآفرین، شما می توانید ترجیحا یک هنرمند محبوب را استخدام کنید تا در یک جشن یا رویدادی از این دست اجرا داشته باشد .

حتی برندهای لوکس و مشهوری مانند باربری( Burberry) در حال روی آوردن به استفاده ازسالن های کنسرت برای جذب نسل جوان تعامل  به طور انحصاری در عرصه دیجیتال هستند.

مسیر این شرکت را با استفاده از دعوت هنرمندان نوظهور محلی برای تولید ویدیو- موسیقی زنده دنبال کنید ، از مکان استارت آپ خود به عنوان یک مجموعه استفاده کنید،  سپس ویدیوهای آنها را بر روی پلتفرم های آن مجموعه آپلود کنید .بهترین قسمت در مورد چنین روابطی این  است که آنها یک ارتباط متقابل سودمند برای هنرمندان و استارت آپ  ایجاد می کنند.

با حمایت مالی) اسپانسر شدن) از ویدیوهای پخش زنده  یا جشنواره های موسیقی محلی، شما نه تنها در رویدادهای محبوب نقش ایفا میکنید بلکه هنرمندان با نفوذ هم به تلاش های تبلیغاتی شما کمک میکنند. می توانید ازآنها با انجام تمهیداتی برای پخش زنده برنامه هایشان ، حمایت کنید .

موسیقی و تکنولوژی چیزهای مشترک زیادی دارند آنها صنایع خلاقی هستند که  به افراد باهوش ریسک پذیر برای تجربه کردن برای حفظ جریان داشتن ایده ها وابسته هستند . انفجار فناوری دیجیتال یک فرصت بزرگ برای یکپارچگی این دو دنیا و حفظ رشد هر دو به روش نوآورانه بی پایان به وجود آورده است .

منبع دبیری


  • ۹۸/۰۴/۲۶
  • امیر امیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی