اخبار استارت اپی

  • ۰
  • ۰

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری نیروی انسانی را سرمایه اصلی اقتصاد دانش بنیان دانست و گفت: برخی از استارت آپ ها هفته ای 10 درصد رشد می کنند و سبب پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در حاشیه مراسم اختتامیه رویداد فن آورد که امروز در دانشگاه تهران برگزار گشت، در جمع خبرنگاران گفت: برخی از استارت آپ ها هفته ای 10 درصد رشد می کنند و سبب پیشرفت و توسعه اقتصاد کشور می شوند، البته استارت آ پ هایی هم هستند که به دلیل نداشتن ایده خوب رشدی چندان نداشته اند و باید بدانیم که مشکل آنها ارتباطی به کمبود اعتبار و سرمایه ندارد

نتیجه تصویری برای سورنا ستاری

.

ستاری با بیان اینکه اگر یک استارت آپ ایده خلاقانه داشته باشد سرمایه گذاران برای ورود به آن رغبت دارند، گفت: فن آورد یک استارت آپ پیروز و قوی در دنیاست که توانسته سبب ایجاد اشتغال برای نیروی جوان خلاق شود.

وی نیروی انسانی را سرمایه اصلی اقتصاد دانش بنیان دانست و گفت: تأمین نیروی انسانی توسط یک استارت آپ اقدامی پسندیده و قابل تحسین است.

ستاری با بیان اینکه نیروی متخصص هیچ جایگزینی ندارد، مطرح نمود: هرچه نیروی متخصص و ماهرتری به شرکت های خصوصی معرفی شوند کار ارزشمندتر است، نیروی توانمند و متخصص به راحتی پیدا نمی شود و جایگزینی هم ندارد بنابراین باید قدر رویدادهایی از این دست را دانست.

منبع سایت روشینا


  • ۹۸/۰۴/۲۰
  • امیر امیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی